Vår!!!

Blir så himla glad när solen e framme. Tog en promenad till stan och mötte upp Sandra och Astrid, Sen träffade vi Beckis, Sara, Lisa, Alice och några till för lunch på Kumlins.....mycket barn blev det....mysigt :) Skulle försöka ta kort på alla barnen tillsammans men det va himla svårt att få alla att sitta still...hmm...



Efter lunchen gick jag, Beckis, Sandra och Astrid en sväng på stan. När vi gjort det så gick jag o klippte mig...e inte riktigt nöjd, va inte samma som brukar klippa mig som gjorde det idag....men va fan, det växer ju ut igen...fast jag hade ju fått ganska långt hår :(

När jag var nyklippt gick jag till Elin, vi tog en promenad längst ån innan vi slappade till i hennes soffa.



Nu har jag städat här hemma och om en stund ska jag ut på nya "äventyr" fast vad det blir, det får ni veta senare...för det är en överraskning för någon så det går ju inte att avslöja nu.... :)

Puss puss

Kommentarer
Postat av: lotta

Va modig du är som vågar klippa dig ja vill me men sen fegar jag alltid ut , är livrädd för att bli tantklippt har du sett att bo är igång igen kram

2008-04-01 @ 20:10:37
Postat av: Bosse

Visst e det härligt med vår?!


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback