En och en halv...

...vecka kvar i "friheten"...sen är det ordentliga Carro som tar vid igen. Undrar vad jag ska göra med de sista dagarna ledigt...imorgon blir det i alla fall kräftskiva!!! Längtar så :) Massa tack till er som grattat mig till nya jobbet förresten...ska bli grymt kul.

Jag har varit en dålig bloggerska på sista tiden. Vet inte om det är för att det har hänt så mycket runt omkring som jag har svårt att samla ihop tankar och intryck på några få rader...sen har det ju faktiskt varit fullt upp hur länge som helst nu. Det är ju så jag trivs att ha det.

Fredagen innehöll i alla fall besök hos Beckis + söt familj.

Efter det var det förfest hos Blondi...Jag, Irene och Sandra bestämde oss för att kolla in nya Tellus och de andra drog till Lotsen. Tycker om att Tellus e så stort...blir inte så där jobbigt trångt...

Jahopp så var det lördagen så...hmm..ja vad gjordes då....fika och utgång så klart. Vi var en sväng på Birgers eftersom vi hade några i gänget som inte hade åldern inne för Tellus. Kvällen fortsatte sen hos Blondi med glada människor...en massa påsar popcorn osv. Tänkte att jag var smart och skulle stanna tills det blev ljust så man slapp gå hem i mörkret....men när solen tittade fram vid 5-snåret så tyckte vi att det var en mycket bättre idé att sticka och bada än att sticka hem. Sagt o gjort. Patrik ringde sin stackars bror som precis slutat sitt nattskift....han blev vår chaufför =) Så om någon var i krokarna vid Jogersö vid halvsex imorse och såg några tokar som badade och plaskade så var det jag, Jennifer, Pontus, Blondi, Jossan och Patrik som njöt i fulla drag....måste säga att det var mycket varmare i vattnet än på land då termometern visade på ca 14 grader....i luften. Efter en sån här kanon kväll/natt/morgon måste man ju få lite frukost. Så någon minut efter sju stog ett par stycken nybadade, blöta och glada människor på Mc Donalds. Vi var dessutom de första kunderna denna dag...vilket självklart gladde oss ännu mer. Här avslutades nattens upptåg med kaffe och toast. Det var den bästa frukosten på länge :p

Puss

Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback