En traumatisk nattupplevelse...

...hade jag inatt. Som jag tjatat om förut har jag svårt att somna när jag ska...så jag ligger vaken en stund. Och rätt var det är ser jag något springa över kudden....rakt framför mina ögon!!!!!! Jag skyndade mig att tända och fick se...en spindel!!!! Nu hör till saken att spindlar inte är ett av mina favoritdjur....de är inte en värda att finnas....äckliga och oberäkneliga :(  Rädd som jag blev så reagerade jag snabbt genom att bara vifta iväg den....Detta ångrade jag ganska snabbt eftersom jag med djur som dessa har ett visst kontrollbehov...dvs jag måste hela tiden veta var de är så de inte är på mig.... Ja vad tror ni hände?....jag kunde ju inte sova förståss för det kändes som det kröp på mig hela tiden....och vart spindeln tog vägen har jag ingen aaaaning om :( Stackars lilla mig...

Puss


Kommentarer
Postat av: Elly

Den kanske sprang ut.


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback