Helgen gick så fort...

...och nu är det bara tre dagar ledigt sen  e det dags att jobba....spännande men lite läskigt på samma gång.

I fredags hade jag, Elin, Mia och Elin lite bio och tjejmys hos Elin. Vi hämtade mat på thai...fast jag just. Vi skulle mötas på thaien kvart i sex. Så jag gick till Thaien vid Elin....fast det visade sig att de andra väntade på mig på thaien på öster...pust, klant-Carro kollade inte upp infot som vanligt utan bara antog...hihi...men men det gjorde inget. Jag beställde på väster och de på öster sen möttes vi upp hos Elin. Det gick ju det me :)

Senare mötte jag upp Blondi, Thess och Therese och gick till Tellus. Kul kväll :)

Igår tog jag mig en slappar dag... det behövde jag.

Annars vet jag inte vad jag ska berätta...vet inte riktigt vad som händer idag faktiskt....får se...

Puss

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag saknar dig, puss

2008-08-17 @ 17:40:55
Postat av: Agnieszka

Haha, jag och Magnus skulle träffas på kina och äta en lunch, jag stod på Väster och väntade och han på Öster.... så tokigt det kan bli ibland!

Kram

Postat av: Lilla jag

Men jag heter väl inte Elin heller!

2008-08-17 @ 19:19:44
URL: http://irenev.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback