Jag vet...

...har en rätt tråkig blogg för tillfället. Inga nya tankar eller bitterheter mest bara dagbok och mms-inlägg. Det känns bara som det händer så himla mycket och som jag aldrig liksom har orken att formulera mig roligt....även om jag har roligt.

Dessutom är det många i min närhet som behöver hjälp och omtanke...vilket i sin tur leder till mindre energi till annat....igår åkte morfar in på sjukhus. Hoppas verkligen de hittar vad som är felet och att de löser det så han får åka hem snart...och eftersom morfar är där måste man tänka på att D.B behöver en hel del hjälp oxå. Som sagt mina tankar är inte helt samlade för tillfället.

På dan igår var jag iaf och fikade med la familia...Löv ju

På kvällen var det dags för Rockkaraoke på Rockis. Det är så himla roligta att se folk som kan (och inte kan) sjunga (skråla)...stå på scen och få ut sina "rockstardrömmar". Vissa låtar blir dock förstörda för all framtid....men vad gör väl det när man får ha trevligt en kväll =)

Puss

Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback