Naaaajjjjssss...

...imorgon ska jag på massage...på jobbet!!!! Hur lyxigt som helst. De tar dit en massör och sen får de som vill boka upp sig på 40 min. Jag va ju inte så långsam på att fatta pennan och skriva in mitt namn i schemat kan jag säga =)

Hade glömt hur det va att jobba, är gamla tråkiga och trötta Carro igen. Känns som allt man hinner på kvällen när man kommer hem är att förbereda matlådor och annat för nästa dag...men det e bara gilla läget, det är ju liksom så det är....doh... Idag hann jag i alla fall en sväng till D. Det var mysigt som vanligt.

...Fick höra idag att jag funderar mycket....inget som jag inte hört förut...men ändå. Har nog alltid varit sån och kommer nog alltid vara. Det sägs ju att det är svårt att lära gamla hundar att sitta....o jag e ju fan åtminstone halvvägs till gammal ;) hihi Förutom det fick jag höra en massa bra oxå....det känns bra att höra sånt....

Puss

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Bra jobb!

Postat av: Elly

Trevlig, trevlig.

2008-08-27 @ 14:21:24
URL: http://devinescent.blogspot.com/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback