Nu tänkte jag faktiskt...

...att jag skulle bli lte sparsam och ekonomisk. Hmprf...kanske lite sent, men bättre sent än aldrig brukar man ju säga =) Dessutom var denna sommar värd all det slöseri som va!!! Men nu är det dags för andra bullar....här ska sparas till Baliresan.....som blev en Dominikanska republikenresa som blir i januari istället för oktober....hänger ni me?!

Förresten...
...det luktar höst ute
...jag vill prata med nån som sover
...hann bara träffa Elin o Mia en snabbis idag
...diskmaskinen kan ha gett upp, men jag försöker en gång till
...jag lyckades rulla med min jobbstol rakt in i en hylla och slog skapligt i huvudet
...jag vill ha mer tid till allt
...jag är riktigt glad
...jag kommer ha en mindre god matlåda med mig imorgon

Alltså tänkte bara....så att ni vet ;)

Puss

Kommentarer
Postat av: Jennifer

hihih, ekonomisk måste jag också bli :) Puss på dig hjärtat

2008-08-25 @ 22:50:05

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback