En tröttis som julstökar...

...det e jag det...Tvättar och gör julgodis på en gång.

Idag var jag en sväng hos Elin, det va verkligen kul o ses för det va så himla länge sen. Vi åt sushi (gott!!!) och pratade bort ett par timmar. Sen styrde jag mot ÖB för att handla lite där och som ni redan vet så har kvällen bestått av julstök.

Firandet av D i söndags va mysigt som vanligt. I måndags så yrde jag och Micke runt på stan för att fixa lite julklappar innan han åkte hem till Hallsberg. På kvällen kom Irene, Emil, Sandra, Beckis och Nova-Li hit och åt. Tyvärr blir det inte lika ofta man hinner med sånt längre eftersom alla jobbar olika skift och har sitt...så det va himla kul att de va här.

Igår var jag på stan igen och fixade julklappar plus fixade lite med resan. Det blev ändrade planer av olika anledningar men lösningen blev ändå bra....jag åker till Dominikanska republiken med Micke istället för tjejerna. Jag kommer sakna mina tjejer men jag ska göra så gott jag kan för att dokumentera allt...och Sandra ska få en cigarr. Kommer i alla fall bli en sjukt mysig resa!!! .

Nåt som e såååå skönt är att jag nu faktiskt är  helt klar med julklapparna. Jopp ni hörde rätt. Jag som alltid brukar va ute i sista minuten är klar med det en heeeeel vecka innan julafton. Hade hoppats på att allt bakande och julgodisgörande skulle vara klart oxå...men icke...

Tack alla som har grattat mig och varit goa för nya jobbet. Tack tack tack underbart mysiga ni :)

Nähä...dags för tvätten igen.

Puss

Kommentarer
Postat av: Jennifer

åh vad mysigt ni ska ha, det är ni värda! Puss

2008-12-18 @ 11:33:24
Postat av: Agnieszka

Ohh vad duktig du är på att baka! Jag funderar oxå på attbaka någe idag men vet ännu inte vad....

kramar


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback