Ibland har jag tur...

...idag ringde ett till jobb :) Tyvärr hann jag inte svara så de lmnade ett meddelande på telefonsvar. Det tråkiga e att jag har försökt att ringa tillbaka i 2 timmar nu och har inte fått tag på dem (de ringde för 3 timmar sen) Hoppas de svarar snart...det här jobbet vill jag verkligen ha, verkar kul och intressant plus att man får säljutbildning. Jag e lite nervös faktiskt...men det e nog bara för att jag vill ha jobbet så mycket. Jag har verkligen tur...2 jobb som hör av sig på 2 dagar...

Puss

Kommentarer
Postat av: Jessica

lite jobb är ju aldrig fel :)

Postat av: Sofie

Kanske är så att du är duktig också? Inte bara tur skulle jag tro.

2008-12-02 @ 18:16:33
URL: http://sofiegunnarsson.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback