Massaaaaaaaaaaaaaaaage....

...jag behöver massage...stackars lilla mig. Vaknade med spänningshuvudvärk :( Hata huvudvärk!!!

Sitter och lyssnar på radio...nu är det en kille i Trollhättan som har försvunnit. Jag tycker det försvinner folk runt om i sverige hela tiden. Vad är det som händer?!?!? Kan inte bara folk få gå säkra och må bra? Dessutom läste jag nyss att det hade varit bombhot på ett hotell här i stan igår kväll. VisserliOjgen så var det ingen bomb...men ändå... Det va fan bättre förr...när jag va liten hände inte en massa sån här skit, eller klart det gjorde...men långt ifrån lika ofta som nu...

Oj...25 minuter kvar tills jag ska åka till jobbet, och här sitter jag i nattlinne, osminkad....och håret står åt alla håll...det löser sig säkert (tisdoptimist som jag e)

Idag ska jag glänsa satan på jobbet tänkte jag...har en plan om att bli anställd nu precis direkt på fläcken en gång...om ni förstår vad jag menar. Visst det är ett säljjobb och inget grafiskt som jag pluggade, men att kunna sälja e inte kattskit det heller (appråpå kattskit så fick jag en äcklig dos av det imorse när jag yrvaken knallade in på toan och såg kattlådan) Dessutom har jag en ytterligare plan....det är att bli rik och för att bli det så måste man ju jobba har jag hört ;)

oj...21 minuter kvar....got to go....

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-12-10 @ 20:56:41
Postat av: Jennifer

du fixar allt du gumman! puss

2008-12-10 @ 20:57:01

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback