Dagarna går så himla fort

Snart har den här veckan gått och vad har jag fått gjort? Hmmm....jag vet inte riktigt...Har hängt lite på arbetsförmedlingen eftersom jag slutade i fredags. Har kommit på en rätt bra idé hur jag ska marknadsföra mig på byråerna...men det e lite hemligt, än så länge iaf. Förutom det så har jag faktiskt hunnit träffa mina vänner en hel del. Det tycker jag om :) Beckis, Astrid, Sandra, Elin, Irene och Mia...Raquel träffa jag en snabbis när hon kom o prata en stund när vi satt o fika.

Idag har jag varit i Okle hos mamma o pappa. Det va riktigt länge sen jag va där så det va mysigt. Jag o mamma hjälpte D o I med lite grejer oxå....de stackarna ligger båda två hemma i lunginflammation :( Så det va skönt o va där o prata lite och se hur de hade det. Tror det pigga upp lite att vi kom, hoppas det. När jag åkte från Okle så passade jag på att handla, slänga återvinning (kors i taket....återvinningen hade börjat med en aktion för att ta över min bil, men så långt fick det ju inte gå) och spola av bilen. Tyvärr så missade jag tippens stägningstid idag me så det ligger lite skräp i bilen, men det e snart oxå borta. När jag kom hem insåg jag att jag nog måste spola o tvätta av bilen ett antal gånger till innan den skiner o e glad.

Nu håller jag på att tvätta. Tänkte jag skulle slippa det i helgen. Ska ju till Barcelona på måndag så tänkte fixa lite packning så man slipper slösa tid på det lördag o söndag. Tänkte att jag kanske skulle ta och träffa Sandra o Sandra ikväll...men det börjar luta åt en fixarkväll här hemma....vi får se...

Kram

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Ja du, tippen är en lurig en. Snart börjar min semester :=)

Postat av: Jennifer

Jaaag längtar efter dig :) kramis

2008-03-07 @ 11:41:18

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback