här sitter jag...

...med morgonkaffet sista dagen på praktiken. Känns riktigt konstigt faktiskt. Men vi ska ha en bra dag...spela badminton och sen äta goda crepes på Surprice.....såååå gott. Sen tror jag att jag ska gå tidigare i eftermiddag. Känns onödigt och sitta till 17 när jag inte kommer ha nåt att göra i eftermiddag. Fick en jättefin hög Orrefors-ljusstake igår när vi fika och har fått jättebra praktikbetyg och vi ska höras vidare om anställning...kanske det kan bli en projektanställning...time will tell.

image1091
Ljusstaken från Orrefors. Bild :
www.giftshop1234.com

Igår tänkte jag att jag äntligen skulle göra slag i saken och göra klart mitt slutarbete. Det skulle ju inte ta så lång tid tänkte jag......där tänkte jag helt fel!!!! Jag har nämligen tappat bort mitt skissblock där jag skissat upp hela arbetet!!!! Alltså jag måste ha städat bort det på något otroligt bra ställe.....men jag har ta mej fan letat preciiis överallt.....and nowhere to be found :(  Så jag fick helt enkelt börja från scratch igår kväll.....suck Som tur va så kom jag en bra bit ändå....hade ju ändå redan idén klar...

Jaha nähä...dags att göra nåt....Kram

Kommentarer
Postat av: Sofie

Visst är det sorgligt med sista dagen. Jag vill jobba kvar på Grand!

Postat av: Sofie

Jo, börjar mitt nya på måndag men just nu känns det mest som att jag hellre skulle vara kvar här och de har hintat om att det finns möjlighet.

Men men, det blir pm&co från och med måndag iaf.

2008-02-08 @ 08:54:24
URL: http://sofiegunnarsson.blogg.se
Postat av: Jennifer

Vilken fin! :) Stora kramar

2008-02-08 @ 10:45:24
Postat av: jennifer

gå in på msn tokfia

2008-02-09 @ 12:20:10

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback