Helgen har verkligen varit kanon

I fredags var det som sagt examen. Åt lunch med klassen på Tzaziki...kolan bjöd. Tack :) Efter det åkte jag och Anna hem till mig. Slängde på oss mysbyxor, la oss i soffan o drack varsit glas vin. Gott!!! Mamma, pappa, syran o barnen kom förbi med en examenspresent. Det va en dataväska. Det behöver jag verkligen och den var fin...men tyckte inte riktigt om det randiga fodret inuti så jag ska se om den finns med annat foder....annars skitbra. Efter ett tag kom även Elin och Irene förbi och gratta med blommor. Tack :) De va jättefina. Lite senare dök Linda upp, vi gjorde oss iordning och sen bar det iväg till Sofie och Johan. Vilken superrolig kväll!!!  Alla va på kanonhumör och det var många som var där. Riktigt trevligt. (Det kommer bilder snart) Vid halvtolv tiden stack vi iväg till Birgers där vi dansa typ hela kvällen. Sedan blev det en kort efterfest här hemma innan vi somna djupt :)

På lördagen var vi rätt slitna och låg kvar och slappa riktigtlänge innan vi pallrade oss upp för att äta frukost (Anna och Linda sov här) Tittade på tv och tog det lugnt tills de åkte hem. Sen åkte jag till Beckis. Där fick jag goooood mat. Var där i tills kl va typ 20 sen åkte jag hem o hade tv-kväll.

Sovmorgon imorse, sen följde jag med Lasse som skulle till Kvantum o handla...vi gick dit och va riktigt hurtiga. Efteråt tog vi en kaffe på Mekka. Efter det tog jag ännu en promenad bort till Mia, Beckis o Astrid va oxå där. Nu på kvällen va jag hurtig ännu en gång :) Mötte upp Beckis för att sola och tog Astrid medans hon skulle ligga i solariet. Va ute o gick en halvtimme men när jag kom tillbaka hade inte Beckis fått nåt solarium än...så då tog jag med Astrid på ännu en halvtimmes prommenad.....hoppas man har fått bort lite av allt onyttigt man åt i helgen ;)

En riktigt bra helg!!! :)

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Hurra för dig!


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback