html-kod, fniss och trötthet

oj oj oj ..undrar när jag kommer bli morgonpigg igen. Kanske när jag börjar sova på nätterna...eller jag vet inte. Sov alldeses för länge så det slutade med att jag fick ta bilen till skolan för att hinna, inte bra. Väl här så visade sig att alla va ungefär lika trötta som jag. Lennart försökte sig på en genomgång med oss, försökte sig dessutom på sina dåliga skämt....vad gjorde vi...ja vi skratta mest o va trötta, men vi hängde nog inte med så mycket. Jag, Clara och Sven har suttit och knackat lite kod och försökt få till uppgiften och det funka till slut...weeeeeiiii. Nu sitter jag och väntar på att de ska komma tillbaka från AG´s så vi kan äta lite lunch.

Hmm..vad göra tills dess!?!? Antagligen surfa...surfa och så surfa lite.

Idag e sista riktiga skoldagen. Skönt!!! Behöver lite ledigt känner jag. Ska sätta mig och slita ordentligt med portfolion nu och ansökningar. Har ju självklart redan sökt några jobb men nu kan man verkligen anstränga sig och få ut massor med ansökningar. Ska göra ett visitkort oxå, ett nytt som ska tryckas så jag slipper ha det gamla. Där står det om utbildningen på och en mailadress som försvinner i augusti...så nej nu blir det nytt och fräscht.

Ett annat projekt jag ska börja med nu är lägenheten. Som det är nu har den fått lida mycket eftersom jag varit trött och inte orkat fixa massor. Men nu tänkte jag försöka få upp lite ny färg på väggarna i hallen och köket och kanske att jag dessutom får in köksgolvet som jag köpte för över 2 år sedan...bättre sent än aldrig. Sen längtar jag förståss till Barcelona!!!! Bara1,5 vecka kvar :)

Kram

Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback