Jag gav upp...

...städningen alltså. Bestämde mig för att jag skulle njuta så här sista kvällen innan examen så det blev ett glas vin i soffan med  skvallertidning och bra tv :) Jag e nöjd!!! Förutom att jag måst upp o damsuga imorgon bitti...men what the heck, det kan det vara värt.

Många tankar som snurrar inför morgondagen...examen...vad händer sen? Morgodagen består i alla fall av först betygsutdelning i skolan, sen lunch på Tzaziki....sen fest. Och nu ska det verkligen firas...jag e ju KLAR!!!!! Linda o Anna ska sova här oxå så de kan va med på kvällen så det blir säkert en hel del fniss o tjejsnack halva.....eller hela natten. Kul :)

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Grattis till Examen!
Hoppas du får en trevlig dag idag!
Kramar

Postat av: Lotta

Examen !!!!!!!!!!!Tusen grattiskramar från oss
nyfiken på betygen :) puss

2008-02-22 @ 10:38:09
Postat av: Jennifer

GRATTIS! :D stora kramar

2008-02-24 @ 14:01:54

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback