oups...

...nu har jag suttit uppe alldeles för länge igen. Tur att jag inte måste gå upp tidigt.

Efter skolan idag träffade jag Syster yster och barnen på Huldas för en kaffe. Kul att se dem igen, va såååå himla länge sen och jag har saknat dem massor. De har varit sjuka om och om igen och jag har haft fullt upp så det har inte riktigt blivit av....men idag blev det :)

Åkte hem en stund och började jobba med visitkortet, men det tog inte lång stund innan Sandra ringde. Så vi möttes upp och gick o käka pizza (oups...inte riktigt min nyttigaste vecka det här) satt på kebab house o snacka ett tag, sen åkte vi hem till Sandra o drack kaffe. Mys pys :) Väl hemma igen försökte jag mig på visitkortet igen...men det blev en hel del prat i telefon och på msn oxå...men till slut blev jag i alla fall klar....tror jag...eller nu e det iväg skickat för tryck i alla fall.....hmm...har inte känt mig överdrivet kreativ idag kan jag inte påstå...men det får duga...

Imorgon ska det hinnas med en hel del...Träffa Sandra på dagen, gå promenad med Emma, fika med Lasse och sen tjejmys med Tacos hos Elin.....a just, så ska jag handla till tacosen oxå. Hmmm...tidsoptimist vadå? Hoppas jag hinner allt....dessutom hade jag tänkt att sitta med portfolion och ansökningar oxå. Jaja...bara trevligt när det händer en massa saker.....men just nu ska det inte hända så mkt mer än att jag ska ta mig till sängen o somna. Börjar faktiskt bli himla trött nu.

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Hur blev det med att ta det lugnt när skolan var slut???


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback