Vilken skön helg :)

Efter skolan i fredags var vi ett gäng från klassen som gick ute med Janne på OT´s och drack lite öl. Det va sista gången vi hade honom i fredags....och kors i taket han blev lite rörd. Blev en riktigt trevlig avslutning på OT´s och vi var några tappra själar som blev kvar där till.....ca 20.00. Jag vet inte särskilt sent, men vi var ju där redan vid tretiden så... Passade på att lägga mig tidigt och sov hela 12 timmar!!!



På lördagen var jag utvilad och pigg och hjälpte Monica i butiken. Det va kul, va länge sen sist. Tyvärr var det ganska lugnt men då hinner man ju prata och dricka kaffe desto mera ;) Vi hann med 2 st varsina XL-latte från Sandys på 2,5 timme. Gott!!! Resten av lördagen var jag bara hemma. Tog en snabbis på stan bara.

Idag började jag dagen med att åka o hämta Irene för en solning...har blivit lite av en tradition på helgerna ;) Passade på att handla oxå när vi ändå va ute o åkte. Jag har verkligen bara haft det lugnt och skönt heeeela helgen. Tror jag behövde det. I eftermiddags var jag Irene och Emil på George och fika. Efter det har jag tittat på film och slappat i soffan. Som sagt....har inte gjort så mycket men det har varit grymt skönt!

Puss

Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback