aaaiiiiijjjjjee

suck...sitter här med ont i magen :(  Fryser gör jag oxå.... Hoppas det går över snart för jag har inte tid att känna mig hängig juh. Dessutom så ska vi ta lite kort här sen på oss som e på byrån och då vill man ju i alla fall se lite pigg ut. Ska försöka hinna en sväng på stan på lunchen idag oxå så man slipper efter jobbet. Det värsta är att man typ får välja mellan en sväng på stan....ELLER lunch.... Kanske hinner slänga i mig nåt på stan...

Idag fyller Jimmy år....25.....Grattis och stor kram hoppas du får en riktigt bra dag. Jag kommer och grattar dig sen.

Ja så var det ju fikat hos grannen igår. Ja vad ska man säga.....det jag inte vet nu, behöver jag nog inte veta. Så mycket infornation på så kort tid har jag nog aldrig fått. Var där i drygt 2 timmar. Nä men hon e söt och det var trevligt men jag var rätt sönderpratad när jag kom därifrån :)

Åter till verkligeheten och mina tappra försök att lära mig programmet Flash.

Puss

Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback