En helt vanlig dag

Mötte Mia efter praktiken, blev fika på George idag igen. Det va riktigt kul att träffa Mia...länge sen. Sen har jag ägnat kvällen mest åt att tvätta...såååååå trist, men det måste ju faktiskt göras ibland.

Hotellet i Barcelona är bokat nu och jag längtar sååååååå.

Nu är det tv som gäller och uppladdning inför badminton imorgon. Ska spela med dem på praktiken. Har gjort värsta spelschemat så vi hinner spela matcher mot varandra. Vi spelar på lunchen...eller strax innan så vi har ju inte allt för mkt tid. Hoppas jag vinner :)

På kvällen ska jag fira F, syrrans man som fyller och sen ska jag till Slakthuset och titta när Velvet breeze spelar, sen kanske jag följer med dem ut. Får se hur det blir. Cecci fråga om jag ville med och det kan ju va lite kul :)

See ya

image1045

Det här är när vi va i Barcelona sist....det blir samma gäng igen

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

LÄÄÄÄÄÄNGTAR!

Postat av: Kitty

Jag med!!!!!!!!!!!

2008-01-25 @ 09:15:00
URL: http://elinhellokitty.blogg.se
Postat av: Beyonce

Och jaag!!!

2008-01-26 @ 23:32:10

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback