Lugn fredag

Har haft en riktigt skön fredagskväll....bara för mig själv, har faktiskt riktigt njutit. Har tittat på Lets dance och byggt ihop lite lådor jag köpte på Ikea när jag va där. Dessutom, tro det eller ej, så står faktiskt köksbordet nu i köket.....
Har plockat lite och tagit det lugnt. Har lite småplaner på att färga håret men vet inte om jag orkar. Måste ju ladda för imorgon så man e pigg och fräsch när man ska på fest.

Efter praktik och jobbpresentation tog jag en snabbis på stan....blev en dyr snabbis, tur jag fick csn idag. Köpte ett par svarta stövletter, puder och till allas förvåning en massa rollrar till allt katthår. Idag kom även stövlarna och tofflorna jag beställt från ellos, det gick riktigt snabbt :) Så nu är det nog lite lugnt med shoppandet på ett tag, måste ju spara lite till Barcelonaresan i Mars.....oh my.....där kan man verkligen shoppa!!!

Imorgon ska jag kanske fika med Jimmy och så ska jag fixa present till Matilda (hon fyllde idag och det är hon och Alex som har fest imorgon. 25-års fest + inflyttningsfest) Det ska bli riktigt skoj imorgon....bara nytt folk, ingen jag känner sen innan men det e kul. De sa i alla fall att det skulle bli singstar-tävlig så då e jag glad :)

Här kommer lite bilder på när Tyson "hjälpte" mig med Ikea-lådorna...



Oups.....hmmmm.....hmprf....kom på att jag faktiskt haft flera inlägg om mina katter på sistone.....OH NO!!!!!! I´M BECOMMING THE LONELY CATWOMAN!!!!!!   =p


Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Catwoman är ju cool. Och ensam är du aldig. Har oxå såna lådor, fast små. De är verkligen fina!

Postat av: Jennifer

Hej Gumman. Vi ska åka upp till Vallentuna imorgon och hälsa på min familj lite. Men vad gör du nästa helg? Kanske vi kan parta lite då? Vore jätte kul! Kramar

2008-01-11 @ 23:11:32
Postat av: Kitty

söta bilder!
Kul med fest i morron! Kram

2008-01-12 @ 00:43:18
URL: http://elinhellokitty.blogg.se
Postat av: Kitty

Men tror det blir den röda...

2008-01-12 @ 01:06:51
URL: http://elinhellokitty.blogg.se
Postat av: Beyonce

Emily the Strange har katter, hon är cool, du är cool!

2008-01-13 @ 11:36:29
Postat av: Teo

Söt kisse! :)

2008-01-13 @ 19:07:53
URL: http://blog.tedde.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback