Nytt år, nya skor

De stövlar jag tittade på i höstas e det rea på nu!!!!! Bara 199 kr. Det är ett måste!!! Dessutom hittade jag jättebilliga tofflor oxå.

Detta har jag beställt från ellos och Josefssons idag :)

image980image981
Tofflorna beställde jag i rosa.

Hittade några fler snygga skor, men de köpte jag inte...nån måtta får det väl va ;) Men här är några av dem.

image983image984
image985image986

Skorna finns på ellos, Josefssons och Din sko

Jag e riktigt sugen på de skorna uppe till vänster, de rutiga......så grymma....kanske blir ett senare köp. De fodrade längst ner till höger är väl ingen idé att köpa nu.....för det blir väl inte kallare än så här....eller?

Nu är det färdigshoppat för idag. Puss

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tackar så mycket :) Hur är det med dig? Vi måste träffas något tycker jag! Stora kramar

2008-01-09 @ 14:19:08
Postat av: Kitty

Det är bra med REA!
Stövlarna längst ner till höger har jag fast i vitt!

Postat av: Jennifer

Absolut det borde vi göra, har du msn? Lägg till mig i så fall [email protected] Vem var fågeln föresten!? :D Kram

2008-01-09 @ 15:24:47
Postat av: Soffie

Å vad snygg blogg du har!
Vilka härliga bilder från Maderia.Å jag längtar oxå efter sol och värme!!!

2008-01-09 @ 16:47:13
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: Jennifer

Tack och lycka till du med!!! :D Stora kramar

2008-01-10 @ 11:31:06

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback