Okey....så här är det

Jag brukar få höra allt som oftast att jag tar lång tid på mig.....alltid är sen.....inte kommer i tid.....osv... Jag vill poängtera att jag bättrat mig något avsevärt från när jag var yngre och jag tycker nog själv att jag blivit riktigt duktig på att planera tiden rätt.....med några få små missöden dock...

Nästa gång jag är sen kan det vara pga någon eller flera av dessa orsaker:

- Jag har helt enkelt inte fattat att det är så kallt att man måste skrapa rutorna på bilen.
- Jag råkade snooza lite länge och vaknade tillslut inte ens av signalen
- Jag kom på att jag bara skulle baka något lite snabbt innan jag ska iväg
- Jag får inte ordning på håret
- Det tog längre tid att platta/torka håret än jag trodde
- Jag var tvungen att rolla mig, sen när jag gick vändan för att titta om plattången va avstängd och spisen likaså så var jag tvungen att rolla mig lite igen. Sen undrar jag om jag verkligen tittade ordentligt att spisen var avstängd så jag tar en sväng till och måste åter igen rolla av mig allt katthår.
- Jag tror jag har glömt mobilen som jag går tillbaka in för att hämta men sedan tillslut hittar i min väska eller ficka.
- Jag hittar inte mina hemnycklar/ bilnycklar/ cykelnycklar
- Telefonen ringde precis när jag var på väg ut och jag är för nyfiken för att inte svara.

Detta är bara några få förklaringar.....men jag hoppas ni har bättre förståelse för mig nu. Puss


Kommentarer
Postat av: Teo

Hihi! :)

Postat av: Lotta

En stunds vila på matten var visst glömt:) eller det har du kanske vuxit ifrån puss

2008-01-07 @ 20:14:54
Postat av: Beyonce

Det där låter precis som någon som jag har kännt i snart 20 år...

2008-01-08 @ 10:28:38
Postat av: Carro

Svar Lotta: Hihi en stunds vila för ögonen e aldrig fel, däremot inte så ofta på mattor längre

Svar Beyonce: Mmmm....men jag har blivit bättre juh

2008-01-08 @ 11:00:17
URL: http://carrostankar.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback