Så va helgen slut

...igen. Tycker inte riktigt om att det går så fort, känns som man inte riktigt hinner med....livet bara snurrar på och man fattar inte riktigt hur fort det går...djupt va ;)

Fredagen var jag förbi jimmy och lämnade presenter...han blev glad och tyckte om t-shirtarna som jag köpt. Sen va jag hemma resten av kvällen. I lördags så var jag en sväng på stan, men det va så blåsigt så de va inge kul att strosa runt. Köpte med mig kaffe från Sandys och gick in till Elin och Monica som va på Confetti. Prata bort en timme eller så innan det va dags att ta mig hem.

I lördags var det fest hos Jimmy och Timpa. Vilken kväll :) Jennifer följde med och det var riktigt skoj, Anna va här från Stockholm och sen var det typ vanliga gänget. Vet inte var timmarna försvann riktigt men det blev aldrig någon sväng på krogen utan vi satt och hade trevligt där istället. Det kommer bilder men jag har tyvärr glömt kameran hos Jimmy och inte hämtat den än :(

Igår följde jag med Elin hem till Beckis och Astrid. Det var riktigt mysigt och vi stannade många timmar :) Dock var väl inte energinivån på topp efter lördagens fest men det var ok ändå. Åt god pastasallad och fick Kaffe med hembakad paj. Hon e ju för duktig Beckis!!! Det va smarrigt!! Kvällen igår blev riktigt lugn.

Jopp det va typ det.... Kram

Kommentarer
Postat av: becca

ja, helgen är slut...


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback