Shit vad jag e duktig...

...ibland alltså, som igår till exempel. Först jobbade/praktiserade jag över i en timme sen hem. Gjorde mat och matlådor. Städa lite i köket, fixa disken (har i occh för sig diskmaskin...men ändå) Städade vardagsrummet, avhårade soffan (det va på tiden...ni skulle inte tro mig vad rollrar det går åt) dammsög, fixade fräscht till katterna plus borstade genom deras päls för att få bort en massa hår. (Om det nu hjälpte?) Som sagt ibland e man duktig, men det hör ju inte till vanligheterna nu för tiden ;)

Gick inte att blogga igårkväll :( Riktigt irriterande faktiskt när det inte blir som man vill. Satt på kvällen och vila efter allt städande framför datorn så klart. Hade ett sjukt roligt msnprat med Sandra o Jennifer. Sandra kommer hem en snabbis på fredag....längtar!!!! Då blir det tjejkväll...sååååå mysigt! Och det verkar som alla kommer....när hände det sisit!!!!! Som sagt lääääängtar!!!!

Nä nu måste jag jobba, har typ massor att göra. Kul :) Kan bli lite dåligt med uppdatering den här veckan....har typ fullt upp varje kväll, men jag ska göra mitt bästa och berätta om mitt "intressanta" liv....

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Kul på fredag!

Postat av: Angelica

Hej tjejen!
Jag måste säga att jag tycker du var lika duktig som mig! Hade också en duktig-dag igår =)
Allt bra annars? Inte långt kvar tills vi ses under ett par veckor ju...
Länkade dig från min blogg också... Ok eller inte? KRAM KRAM

2008-01-29 @ 11:47:17
URL: http://angelicablohm.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback