Vem kom på...

...att en "normal" arbetsdag börjar vid 8?!?!? Att vakna på morgonen e ju pest och pina och min vilja finns inte och absolut ingen motivation till att gå upp tidigt. Varför ska man göra det, kan ju inte va nyttigt att behöva avbryta mitt i den skönaste sömnen....morgon efter morgon. Nu hör det väl i och för sig till saken att lika svårt som att gå upp på morgonen....lika svårt har jag för att lägga mig i tid på kvällen för att sova.....och lägger jag mig tidigt somnar jag inte ändå....hmprf... Det värsta är när helgen kommer och man tänker att nu äntligen ska jag få sova länge, nej då vaknar man automatiskt tidigt ändå.....för att man gjort det hela veckan....oh my.....what to do? Förutpom den konstanta tröttheten e det helt ok. Sitter här med min andra kopp morgonte på praktiken.....gott. Tänkte jag skulle lugna mig ett tag med kaffet....blir så många koppar annars.

Jag längtar efter att få va ledig...skulle behöva nån vecka eller 2 bara för att få ta dagen som den kommer. Visst det var inte alldeles för länge sedan jag hade jullov men det gick ju i ett det oxå (alltså riktigt kul i och för sig) så man hann inte direkt ta det lugnt. Å andra sidan blir jag rastlös om det är för lugnt.....jaja, ledigt skulle va skönt i alla fall.

Nä dax att vakna till och få något vettigt gjort....kram

Kommentarer
Postat av: Josiee

ja visst e det segt att gå upp så tidigt?:( psst tävling i min blogg:)

Postat av: Jennifer

Jag håller med, fy och ush. Kram

2008-01-24 @ 19:49:13
URL: http://www.welma.blogg.se
Postat av: lotta

ja du inget
roligt att gå upp o jag som har haft svårt att sova troligtvis "MÅNGALEN" längtar till den stundande helgen o lönen :) Puss

2008-01-24 @ 20:05:03
Postat av: ingela

ständigt trött jag med! fattar inte... måste vara all jävla oro man har, så mycket att göra. igår däckade jag innan 22.30 och sov till 9 - vadå tant? ;) men om 4 v kan man börja vara social igen. ;)

hoppas allt är bra!
kram

2008-01-27 @ 16:22:09

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback