Weeeiiiiiii

Idag skiner solen och jag känner energin i hela kroppen.....eller nästan i alla fall. Sitter ju inne på ett kontor så man har ju inte fått så mkt sol på sig än....men det kan nog bli en promenad med kameran på lunchen :)

Känns som en riktigt bra dag idag. Ibland är det så konstigt jag har en stark känsla av att allt som går fel löser sig, därför oroar jag mig inte allt för ofta i onödan om vad som kommer hända sen. Kanske dumt att tro blint på att allt blir bra i slutänden.....men det känns så....förstår ni va jag menar? Flum, flumm :)  Fast häromdagen hade jag en sjuk oroskänsla....vaknade till och med mitt i natten av den. Vet inte vad det gällde men morgonen efter vaknade jag pigg och glad utan oro i kroppen och med en övertygelse om att 2008 faktiskt kommer bli ett riktigt himla bra år :)

Nu ska jag äta lite fläskfilé och potatisgtatäng som blev kvar igår när Elin va hos mig och åt, sen blir det med kameran i högsta hugg och mp3-spelaren i öronen som jag går ut en sväng. Ikväll blir det Idrottsgala med praktiken, ska bli riktigt kul. Tyvärr missar jag middagen med Confetti som är ikväll, men men....man kan inte få allt här i livet......men nästan :)

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hoppas ni får kul ikväll nu så kan vi väl höras av i helgen. Kramar

2008-02-01 @ 07:55:50

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback