Hipp hipp hurra...

...för syss som fyller idag :) Ska dit o fira idag.

Igår träffade jag Mia på stan för en fika. Vi passade på att åka till Coop oxå där jag fick tag på kakeldekoren jag ville ha....bara vanlig svart, men jag har inte hittat det nån annanstans. Efter det åkte jag en sväng till Okle och hem till mamma o pappa, D var där oxå. Fick mammas spagetti :) sååååå gott. När jag kom hem såg jag faktiskt fram emot en lugn lördagskväll i soffan....men det tog inte lång tid innan Emma hörde av sig och ville gå ut....o så blev det. Va en riktigt trevlig utekväll och det e alltid lika mysigt o träffa Emma.

Puss

Kommentarer
Postat av: jennifer

Jag saknar dig gumman, hoppas vi hinner ses något nu till veckan. Jag kommer hem imorgon. Puss och kram

2008-07-20 @ 12:56:07
Postat av: Lilla jag

Inte visste jag att du ville ha kakeldekor. Hade ju kunnat tips om 100 ställen!

Postat av: Sara

Får man se resultatet sen :-)?

2008-07-21 @ 12:03:14
URL: http://venividivisa.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback