Jag...

...hade verkligen supermysigt hos syss igår. Alla var där...mamma, pappa,D, morfar o D.B.

Mitt nya är att jag åker runt och äter hos folk ;) Vet inte när jag åt hemma sist, men det är ju mycket mysigare o slippa äta själv. Igår blev det mat hos Mia på kvällen. Sandra och Elin var där. Vi passade å o titta på en film oxå, den hette Jane Austens bokklubb....helt ok :)

Eftersom jag kännt mig lite förvirrad ett tag över vem jag är (eller egentligen bara har alldeles för mycket tid över) så gjorde jag som alla andra och frågade 118 100 vem jag e...svaret blev:

Carro är en väldigt söt brunett på 30 år som bor i Nyköping. Hon umgås helst med sina vänner och sin familj och tackar inte nej till en fika på stan! Hon älskar när det är solsken och är en riktig partypingla, även om hon kan uppskatta en mysig hemmakväll i soffan oxå!

Tack 118 100....nu vet jag vem jag är, och det stämte faktiskt sjukt bra...hmm...Dessutom vill jag passa på att tacka för komplimangen jag fick.....en väldigt söt brunett *rodnar*

Idag blir det Ikea...hoppas jag orkar sstäda först...

Puss


Kommentarer
Postat av: Sara

Söt brunett :-) Ta åt dig för det verkar ju stämma :-) Ja ska till Barcelona me mamma första veckan i augusti å det känns supermysigt!! Sen jobbar ja mest hela tiden (vid datorn) så det blir bara små korta avstickare hit å dit. I helgen hoppas ja att ja ska ner till Falkenberg på SM i beach (syster spelar) men får se..

Postat av: Elly

Man har sina dagar då man undrar vem fan man egentligen är, men det brukar klarna efter ett tag.

2008-07-22 @ 11:47:02
URL: http://devinescent.blogspot.com/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback