Just nu...

...bor jag i ett någorlunda oorganiserat kaos...eller nåt. Började dagen med att få för mig att tokröja. Vilket jag oxå började med. Det dumma är att jag alltid börjar överallt samtidigt vilket oftast (läs alltid) slutar med att jag inte orkar klart och det ligger saker ta mej fan precis överjävlaallt. Tänkte ju att jag skulle fixa allt nu eftersom det kommer besök hit i helgen o då kan det va skoj om lägenheten e lite fin....men som det ser ut nu får jag nog nöja mig med om jag får fram lite mer golvyta..hehehe. Satan va jag e en ostrukturerad städare!

Kommentarer
Postat av: J

Det är en världslig sak, man kan slagga i röra också ;)

Och ja, nog fan dricker jag som en äkta fjortis, fast jag bytt ut follarna mot starkbertil ^^


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback