Kaffe, kaffe Thai...

Jopp det var ungefär det som hände igår. Tog en lång sovmorgon sen blev det kaffe på stan med Blondi. Efter det styrde jag mot Okle och D...och tänka sig, där blev det kaffe....igen. Syss, barnen och mamma kom dit oxå. På vägen hem hämtade jag upp Blondi. Vi köpte med oss thai och satt ute i trädgårn och åt. Sandra, Simon och Jennifer kom oxå. Vi drack lite rosé och hade en kanonmysig kväll :)



Nu kan man ju undra varför jag är vaken så här tidigt?!?!? Jopp Carro har varit duktig :) Vaknade halv sju och har redan varit en sväng i tvättstugan...tänkte tvätta fort nu så jag hinner ut och sola och bada en sväng....innan jag måste på möte i stan kl 15...så det e ba o jobba på ba ;)

Puzz


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tack själv! Vad gjorde du av det andra kortet där jag faktiskt såg glad ut för en gångs skull ;) Hoppas du får en mysig kväll, hör av dig sen om det händer något kul. pUSS

2008-07-23 @ 09:54:30
Postat av: Lilla jag

Äntligen fick du din mat i låda :)


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback