Vaknade...

...nyss...drömde att jag stog längst fram på Iron maiden....suck,men det va som sagt bara en dröm :(

Har haft en grym helg....tagit långa sovmornar och gjort en massa skoj på kvällarna, legat och läst på dagarna. I fredags så var jag, Therese och Mattias hos Blondi innan det drogs ner till hamnen och Lotsen. Det var en helt ok kväll men inte så mkt roligt folk ute, däremot e det ju alltid kul o dansa :)

Igår tog jag o Blondi oss en sväng till hamnen o fikade på Aktersnurran. Där kom vi in på som vanligt konstiga samtalsämnen....snillena spekulerar. Hur väver spindeln sitt nät? Har den typ tvångs och måste göra om, om det blir fel? Har man ådror i hela kroppen....eller alltså e hela kroppen en ådra? Man har ju blod i hela kroppen...hmmm...Är det alltså så att myggorna siktar in sig på ådror? Hur hittar de dom i så fall?!?!?  Som sagt....många funderingar blev det innan det blev dags att ta sig till Willys för att handla för grillning. Där hittade vi världens största gurka. Jag lovar!!!! Den va som en arm!!!! Helt sjukt....jag bloggade den....men mmsbloggandet funkar ju som vanligt inte som den ska så den bilden kom aldrig upp här...

På kvällen grillade vi här hemma. Så gryyyyyymt god mat :) Riktigt mysigt fram tills en spindel bestämde sig för attackera mig.... Sen blev det Lotsen....som vanligt. Det va riktigt skoj :) Träffade Elin, Irene och Emil ute oxå. Najs :)

Siktar på roadtrip v. 30.....längtar :)

Puss

                                       
Karin o Majken i torsdags                         och Leo :)



o så lite bilder från da weekend...

Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback