För en vecka sen...

...fick jag ett konstigt meddelande på natten av någon som önskade mig lycka till på tävlingen jag skulle vara med på. Ute på krogen som jag va läste jag meddelandet lite snabbt och tänkte...jaha ska jag va med i en tävling?!?!? Undrar vilken....men tänkte att det fick jag klura på en annan gång. Idag fick jag ett meddelande från samma nummer....fast denna gång på engelska?! Det stod når om att personen hade tappat sin telefon och att hon va en amazonas...eehhh....eller nåt sånt. Nu började ju jag ana oråd...Nämligen att jag inte var den rätta mottagaren för detta mess. Skrev snällt tillbaka att sorry, tror du har fel nummer. Vad fick jag tillbaka!?!?!? Lika dålig på skämt som vanligt! jättekul. HAHA.... Till slut hade jag i alla fall övertygat messavsändaren att jag inte va den hon trodde...

Dagens undring: Kan man få mjölksyra i hjärtat? .....jag menar, den är ju en muskel.

Kommentarer
Postat av: J

Det är inte lätt när det är svårt, men det är varmt när det är vår som man säger =)



Nix man kan inte få mjölksyra i hjärtat för det är inte en muskel som alla andra ;) Ha en finfin dag nu snygging! Pöss

Postat av: J

Haha japp jag e rätt användbar till det mesta ;)

Har du schtekt loss nurå? haha puss

2008-06-02 @ 19:04:03
URL: http://kreftans.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback