Ibland undrar man...

...vad de egentligen gör på A-kassan!?!?! Jag måste verkligen ha ett jobb snart så jag slipper dem. Fick ett brev idag på posten...en påminnelse om att jag måste skicka in arbetsgivarintyg inom två veckor!!!! Lite orolig blir jag ju eftersom det var ca 2 veckor sen jag skickade in det...hmprf. Ja, ja bara sätta sig i telefonkö så man får prata med en sån där grinig "kundservice"-människa. Han tittade i datorn.....men oooooj vad lång tid det tog....och ooooooj vad han tyckte det var jobbigt, men tillslut kunda han se att de fått in mina papper den....och observera.......3 juni!!! Nu undrar bara jag.....varför skickar man en påminnelse, daterad den 5:e juni.....om de två dagar innan redan fått de rätta papperen?!?!?!? Är det bara för att de ska kunna sitta lite längre på ersättningen.....Vad e grejen?!?!!?!?!?!? Gillar de att leka med folk eller vad?!?!?

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vill inte skrämma dej men idag på tåget hörde jag en kvinna (40+) snacka med en väninna. Hon hade varit arbetslös sedan början av mars och fortfarande inte fått några pengar. Man blir ju mörkrädd!

Postat av: J

De är dumma i huvet helt enkelt, bara att skalla.

2008-06-11 @ 13:47:09
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

Vilka puckon...

2008-06-11 @ 19:29:47
URL: http://irenev.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback