Jag e utmanad

Jag har blivit utmanad av Ann-sofie.

Jag brukar faktiskt inte hoppa på såna här utmaningar, men eftersom jag precis kom hem nu o inte har nåt bättre för mig så tänkte jag faktiskt anta denna....

NÅGRA SAKER OM DIG SJÄLV

1.Är du singel? Ja

2. Är du lycklig? Ja.

3. Är du uttråkad? Lite ibland

4. Är du ledsen? Nej.
5. Är du italienare? Nej
6. Är du cooling? Absofuckinglutely
7. Är du från irland? Nej.
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Ja.

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?  hmm...svår fråga, kanske ibland, men långt ifrån alltid

2. Har du någon gång blivit sårad? Ja.

3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Ja.
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?  Ja
5. Har du kysst någon under de tre senaste veckorna? I never kiss and tell ;)
6. Har du haft en hemlig beundrare? Hoppas det :) Berätta gärna i så fall
7. Är du kär? ....för mig o veta och för er att vara nyfikna på :)

8. Vill du gifta dej när du blir stor? Om jag hittar drömprinsen så absolut


10 TVÅ ALTERNATIV

1. Bilddagboken eller lunar?
Ingen.
2. Leende eller ögon? Ögon helt klart!!!
3. Katter eller hundar? Får väl säga katter eftersom jag har 2, men hundar e himla goa de me
4. Några få bästa vänner eller jättemånga? Några få.
5. Tv eller internet? Blir nog Internet

6. Coca-Cola eller Pepsi? Pepsi
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll? Måste det ena utesluta det andra? Nä...jag kör på båda
8. Pengar eller lycka? Lycka
9. Dag eller natt? Kväll kanske?
10. Msn eller mobil? Mobil

NIO "HAR DU NÅNSIN..."

1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån?
Nej.
2. Brutit ett ben? Ja
3. Gjort någonting du ångrat? Har inte alla det?

4. Hoppat Bungee Jump? Nej.
5. Ätit en hel tårta? Nej.

6. Gjort bort dig offentligt? Hehe...jopp
7. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Jo visst har man det, men det gick över

8. Gråtit när ett husdjur dog? Ja.

9. Velat försvinna? Nej.


SENASTE

1. Telefonsamtalet du gjorde?
Sandra
2. Telefonsamtalet du fick? Min kära mamma
3. Personen du var med? Ojdet va flera ju...Sandra, Blondi och Irene
4. Roligaste grejen som hänt? Nånsin? Nä det är för svårt ju....eller det senaste var nog våra urspårade samtal på Rökeriet
5. Personen du smsade? Kattis
6. Du skrev till på myspace? Har ingen.
7. Personen du kommenterade: Ann-sofie
8. Du tillbringade natten med? Det skulle väl vara Blondi och Therese då på efterfesten vi hade sist ;)
9. Du kramade? Kan nog va nån av mina kompisar...eller kanske mamma, vet faktiskt inte


Hej o hå....nu har jag försökt o va så ärlig det går...många länkar blev det i detta inlägg.

Puss


Kommentarer
Postat av: J

Arbetslös å uttråkad som få snarare ;)

Gött, då vet man lite mera =)


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback