Mitt tandläkarbesök...

...va inte alldeles för skoj. Hon började lungt att peta o hålla på med sina verktyg. Så långt var det ok, men helt plötsligt börjar hon borra utan varken att säga till först eller fråga om jag ville ha bedövning. Alltså jag menar.....  med alla dessa saker i munnen är det rätt svårt att protestera och dessutom blev jag så chockad att jag inte kunde ha sagt något ändå.

Efter en liten stund frågar hon om det är ok. Antagligen för att vagga in mig i någon slags falsk förhoppning om att hon faktiskt skulle sluta om jag bad henne. Med den falska förhoppningen säger jag att....vi kan ju försöka ett tag till... Efter en stund till börjar ilningarna göra att jag kallsvettas o mår illa.... Jag frågar lite försynt om det är mycket kvar. Jag tror inte det säger hon och fortsätter en kvart till innan hon äntligen tar ut borren så jag kan prata igen. Vid det här laget har jag krampaktikt hållit i stolen och räknat till 100 säkert 100 gånger för att tänka på nåt annat. Börjar nästan må lite dåligt och säger....Nej nu klarar inte jag mer, jag har aldrig lagat utan bedövning förut...det går inte mer. Ok säger Olga....men jag är klar......sen tar hon en kort paus, stoppar in borren i munnen igen innan jag hinner stoppa henne....och lägger till det lilla ordet......snart ?!?!?!? Jag trodde jag skulle svimma....och nu var hon så frenetiskt noga och borrade ännu en kvart innan jag äntligen trode det va slut...men icke....då hade ju hon lyckats sätta fast nån jäkla stålanordning i lagningen som hon gärna drog och slet för att få ut.....konstigt den sitter fast...sa hon. Oh my god.....efter en timmes sadistic tandläkarbehandling tog jag mig stapplandes och chockad därifrån.... Varför inte sätta en varningskylt på dörren till dessa sadistiskt lagda tandläkare....så att man i alla fall har en chans att vända och fly.......innan man är fast i denna hemska varelsers klor och helt utelämnad i dess makt?!?!?


Kommentarer
Postat av: J

Fifan det där låter lite värre asså :o Senast jag var hon käftis så punkterade hon mitt tandkött på 12 ställen me den där kroken för att "se om du snusar för mycket". Dock så borrar jag alltid utan bedövning, manligt va? ;) haha



Nu har du sagt ok! Det tar jag lite som ett löfte ska du veta, när kommer du? Jag kan bjuda på glass och kanske en öl, du får bjuda på sällskap =) Puss

Postat av: J

Gott så haha =)

Torsdag verkar det bli skitväder säger smhi så imorrn eller fredag då. Nån gång på dan tycker jag du ska komma, att bada på natten är bara knäppt.

I upplands väsby såklart.

I bil, med ett stort leende och glatt humör, iklädd din fräsigaste bikini ;) Bikini valfritt. pöss!

2008-06-03 @ 23:57:37
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: J

Jorå kolla igen, massa moln n shit =/

Nä nattbad e helt normalt kom jag på, jag menade såklart att sola på natten. Det är askorkat. ;)

Nu ska jag slagga, hörs imöra, sov med stil! Puss

2008-06-04 @ 00:14:54
URL: http://kreftans.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback