msn med alldeles för många trötta själar

Denna msn ägde rum ca 00.30 och framåt, tyvärr är det endast en liten del.....men läs o begrunda

sandra säger:
vm i chatt
Sälen säger:
tycker det luktar storhetsvansinne
Lilla Jag säger:
nää men nu är vi typ 100!
 SANDRA  säger:
äääääääää
sandra säger:
haha
Sälen säger:
haha
sandra säger:
!
 SANDRA  säger:
hellå everybody!!!!
Carolina säger:
What the f!!!!???
Lilla Jag säger:
hur många tror ni man kan vara???
sandra säger:
hello
 SANDRA  säger:
vet inte bjud in fler vet ja!!
sandra säger:
ja det är ju det vi måste testa
Carolina säger:
hahaha
 
  Pastor Johansson |NY MUCKAD har lagts till i konversationen.
 
 SANDRA  säger:
hihi välkommen in i våran lilla cyber gangbang
Carolina säger:
Är det folk med för mycket tid över kanske
Lilla Jag säger:
 
Sälen säger:
ehh, det där lät nasty
 SANDRA  säger:
aldrig vi inte
Sälen säger:
kanske lite.
sandra säger:
man kan inte direkt konsentrera sig på annat för tillfället
Sälen säger:
haha,
sandra säger:

Carolina säger:
hahah
 SANDRA  säger:
de gäller att man har alla getter i hagen!!
Sälen säger:
tjejer ska ju kunna göra saker simultant.. haha
Carolina säger:
eller alla indianer i kanoten
 SANDRA  säger:
curri vart tog du vägen??
 SANDRA  säger:
precis
Simon säger:
meh
 SANDRA  säger:
de är ett sug
sandra säger:
ja men det går ju så fort ibland så man hinner ju inte med att skriva och läsa
Carolina säger:
vad¨å meh
Sälen säger:
haha
Carolina säger:
du är ett sug
sandra säger:
vem är ett sug
Carolina säger:
Sandra
Sälen säger:
jag vill ha ett sug
Carolina säger:
hahaha
sandra säger:
hahaha
 SANDRA  säger:
nä sandra
 SANDRA  säger:
hahahhahah
Carolina säger:
nä du är ett
sandra säger:
nä sandra
Simon säger:
me 2 kommer du hit freddy
sandra säger:
hahahha
 SANDRA  säger:
hahhahah
Sälen säger:
hehe, det handlar om att ge och ta i ett vänskapsförållande
 SANDRA  säger:
irene........
Simon säger:
Jag r inte omöjlig
Sälen säger:
*toa*
Carolina säger:
sug...förresten varförheter det blowjob...det e ju inte direkt så att man blåser
sandra säger:
vilket förållande?
Simon säger:
man kan göra lite som man vill
sandra säger:
suckjob
Sälen säger:
prova å blåsa nån gång
Carolina säger:
både suga o blåsa ok
Simon säger:
vad är ett FörOllande
Carolina säger:
hahaha
 SANDRA  säger:
de blowar när du har gjort ett bra jobb
sandra säger:
hahahah
Carolina säger:
ah oki
 SANDRA  säger:
hahah
Carolina säger:
då borde det hete a goodjob
sandra säger:
hahaha
 SANDRA  säger:
hahahahha
Carolina säger:
hahaha
sandra säger:
japp
Carolina säger:
mmmm I see
Sälen säger:
haha
Sälen säger:
kalla det vad fan ni vill!! jag vill ha iaf...
 SANDRA  säger:
har vi skrämt i väg irene nu el
Carolina säger:
hahaha
Carolina säger:
jag tror
Sälen säger:
mmm
 SANDRA  säger:
hahah
Sälen säger:
tror det
Lilla Jag säger:
nä jag e här,
Carolina säger:
Fast hon brukar inte va så rädd av sig
sandra säger:
fredric lite understimulerad?
 SANDRA  säger:
nä precis
Sälen säger:
tror att förollande är ... nä nu höll jag på att gå över styr... hahaha
Carolina säger:
stimulerad
 SANDRA  säger:
du är stimulerad
Carolina säger:
du är en förollad
sandra säger:
hahahah
Carolina säger:
hahah
 SANDRA  säger:
hahahha
Carolina säger:
 
Simon säger:
nu har du verkligen FörOllat dig
 SANDRA  säger:
hihihihihi
Carolina säger:
 
Sälen säger:
haha,
sandra säger:
förollande... innebär det nä det va inget....
Carolina säger:
 Det här e förollad
 SANDRA  säger:
curri å rasmus vill inte vara med 
Simon säger:
  *Simon drar till Lotsen*
sandra säger:
du är förollad
Carolina säger:
hahahah
 SANDRA  säger:
vad ska du göra på lotsen
sandra säger:
fetto?
Carolina säger:
stackars
Simon säger:
kalla du precis mig fetto?
 SANDRA  säger:
stackars
Carolina säger:
hahaha
 SANDRA  säger:
meh sandra då
Richie säger:
Hej hej
sandra säger:
vad är det med fettot på bild? du är inget fetto du är jätte fin!

sandra säger:
hej
 SANDRA  säger:
curri!!!
Simon säger:
hej hej Richie Rich
Carolina säger:
Hej
Carolina säger:
 
Richie säger:
Som nyanländ kan man ju fråga sig vad det är för ormgrop som försigår här ?!
Carolina säger:
VAr e pastorn
sandra säger:
ja du...
 SANDRA  säger:
cyber space gangbang 
Carolina säger:
hehehe ormgrop
Richie säger:
Coolt ju =)
sandra säger:
eeewww
 SANDRA  säger:
de är inte alltid man är med i en sån
Carolina säger:
 
Richie säger:
Näe du, det e inte varje dag...
sandra säger:
hur många bilder kan man ha?
Carolina säger:
...men nästan...hahaha
Richie säger:
Oj.... vilka e alla ?!?
Carolina säger:
Det e vi
Carolina säger:
...o du
 SANDRA  säger:
sandra
Richie säger:
lol
Simon säger:
Jag har 2 personligheter
 SANDRA  säger:
sandra
sandra säger:
det är jag sandra sandra irene carro simon och fredrik
 SANDRA  säger:
fredric
 SANDRA  säger:
irene
 SANDRA  säger:
rasmus
Carolina säger:
Jag har minst 3
 SANDRA  säger:
carro
Simon säger:
vem är Simon
 SANDRA  säger:
simon
 SANDRA  säger:
har jag glömt någon??
sandra säger:
du kan va simon
Simon säger:
heter du simon
Sälen säger:
du e simon
Carolina säger:
DU är simon
 SANDRA  säger:
nä du är simon
sandra säger:
jag är inte simon
Simon säger:
Jag heter Sandra och jag är på väg in i Duschen
 SANDRA  säger:
alla är simon!!
sandra säger:
ja jag ska!
 SANDRA  säger:
hhahahhahahahhaaaaahahhha
Carolina säger:
konstigt du e en dusch
sandra säger:
hahahaha
 SANDRA  säger:
oj o oj, man borde nog spara detta
Carolina säger:
haha...eller kanske inte
Sälen säger:
kan man msna i duschen
 SANDRA  säger:
kan bli roligt på gamla dar
 SANDRA  säger:
prova så får vi se om de går
sandra säger:
vet inte kanske borde prova,,,,
sandra säger:
eller inte
sandra säger:
!
 SANDRA  säger:
du får prova
sandra säger:
du kan va prova
Simon säger:
mmm prova det
 SANDRA  säger:
fel Sandra!!
sandra säger:
hahaha
Simon säger:
JAG ÄR NAKEN!
Carolina säger:
oups
sandra säger:
hahaha
sandra säger:
mysigt
Carolina säger:
läskigt
Sälen säger:
sluta, jag är understimmulerad!
sandra säger:
hahahha
 SANDRA  säger:
nä du är förollad
Carolina säger:
Hur är man när man e överstimulerad?
Sälen säger:
eller vänta nu, vem va naken egentligen
 SANDRA  säger:
¨hm undra
sandra säger:
jag ska väl duscha men det här är alldels för spännande
 SANDRA  säger:
ja de du
Simon säger:
jag är naken i min soffa med laptopen i mitt knä!
skönt med stöd
Sälen säger:
haha jaja det va visst simon, fast det går bra,
sandra säger:
hahaha
Sälen säger:
det brukar kunna bli lite varmt på fel ställe...
Carolina säger:
hahah
Simon säger:
jag kommer förbi, gå ner om 4min
 SANDRA  säger:
förbi??
Carolina säger:
sääääkert
Simon säger:
ska bara klä på mig o torka av lappen
 SANDRA  säger:
naken??
sandra säger:
hur menar du nu...
Carolina säger:
jag tror inte han menar
 SANDRA  säger:
NAKEN???
Sälen säger:
haha, nä treaka genom nyk!!!
Sälen säger:
våga
Simon säger:
nej har ingen bävernylonsdress då hade jag studsat ner i den
Carolina säger:
hahah
Simon säger:
3min
sandra säger:
treaka?!?!

Sälen säger:
streaka skulle det ju va
 SANDRA  säger:
gör de på mopen med hjälm
Carolina säger:
nä usch
sandra säger:
hahaha
Simon säger:
*brb stop utanför Carro sen Lotsen sen naken i min soffa*
Simon säger:
Kan alla min portkod?
sandra säger:
varför lotsen?
Carolina säger:
nä nu tokar du vill inte ha en naken streakande Simon på en moppe här juh
 SANDRA  säger:
portkod
Simon säger:
betala ut lite löner 
sandra säger:
usch
 SANDRA  säger:
jag me vill ha
sandra säger:
ja me!
Simon säger:
vill du haka? blir belöning!!!
Sälen säger:
sinte jag,l
 SANDRA  säger:
du vet två toarullar
Simon säger:
hahahaha
Sälen säger:
jag hakar!
Carolina säger:
Ni e en haka
sandra säger:
belöning??? im intreaged
Sälen säger:
fast inte naken
sandra säger:
du kan va haka
sandra säger:
naken?
sandra säger:
vem e naken?
Carolina säger:
Hur kommer det sig att bara mongon som vi e vakna nu
Sälen säger:
inte jag
 SANDRA  säger:
Nä nu är jag lost
Carolina säger:
inte jag
Sälen säger:
haha
sandra säger:
du är ett mongo
Sälen säger:
det är det som gör oss till mongoon
 SANDRA  säger:
pingo pongo de vart ett mongo
Carolina säger:
Alla är vi mongon....låt oss bedja
 SANDRA  säger:
hahahhaha
sandra säger:
till?
Carolina säger:
mongoguden
sandra säger:
det stora cp't eller
Simon säger:
mmm mig
Carolina säger:
The great big Mongo
sandra säger:
nej du är inget mongo
Carolina säger:
Näjä den riktiga mongoguden
 SANDRA  säger:
curri, klarade du inte av gangbanget??
sandra säger:
har the great mongo några speciella egenheter?
Carolina säger:
Jopp...kommer från kongo...
 SANDRA  säger:
ett monga har många speciella egenheter
Carolina säger:
är ganska longo
sandra säger:
hahaha
Carolina säger:
hihih
Sälen säger:
asså, shit
 SANDRA  säger:
ellerhur
sandra säger:
vad?
Sälen säger:
mmm
sandra säger:
ellerjur...
Carolina säger:
tycker även om hans minimongos...dvs oss som avgudar honom
sandra säger:
jag med!
 SANDRA  säger:
ahah jag med
 SANDRA  säger:
härmis
sandra säger:
du kan va
Carolina säger:
Förövrigt bor han i ett träd långt ute typ vid stendörren
sandra säger:
ååååh vid klippan?
 SANDRA  säger:
å jag vill oxå
Carolina säger:
E du på väg asså simon?
Sälen säger:
2 min
sandra säger:
du kan va 2 min
 SANDRA  säger:
när tar du mig då??
Sälen säger:
i am whatever ypu want me to be
 SANDRA  säger:
el jag menar kommer hit då
sandra säger:
vem ska ta vem?
sandra säger:
och vart?
Carolina säger:
haha
Sälen säger:
eeehh, ta å ta å ta
Sälen säger:
mig då 
 SANDRA  säger:
på moppen i fart på väg till lotsen
sandra säger:
du får vara med såklart!
sandra säger:
okej
Carolina säger:
brb
 SANDRA  säger:
jag??
sandra säger:
du kan va brb
Carolina säger:
haha
sandra säger:
du?
 SANDRA  säger:
vem?
sandra säger:
va?
sandra säger:
okej nu blev det bara dom 2 smartaste kvar....
Lilla Jag säger:
o jag 
sandra säger:
nämen hon lever
 SANDRA  säger:
å jag!!!
 SANDRA  säger:
Födelsedagsbarnet!!!!
sandra säger:
ja men du va redan inräknad ju... irene har vi ju inte sett röken av på ett tag
Carolina säger:
Hmprf...ursäkta
sandra säger:
va?
sandra säger:
va det inte han
Lilla Jag säger:
jag har kollat mina bloggara
Sälen säger:
jag lyssnar å njuter,
 SANDRA  säger:
jaha
Carolina säger:
han hade inte kommit
sandra säger:
lyssnar på?
 SANDRA  säger:
lyssnar hur då??
sandra säger:
på vad då?
sandra säger:
när då?
Sälen säger:
på tvn
 SANDRA  säger:
tvn
Sälen säger:
nyss
sandra säger:
ok
 SANDRA  säger:
varför då??
Sälen säger:
  å nu
sandra säger:
varför
Sälen säger:
varför inte
sandra säger:
å nu
Lilla Jag säger:
nu ska jag kolla in balkongen 
sandra säger:
?
Sälen säger:
gört
sandra säger:
gört
sandra säger:
hahaha
Sälen säger:
jag ska kolla när irene kollar in balkongen
 SANDRA  säger:
å balkongen
sandra säger:
gört
Lilla Jag säger:
gört
Sälen säger:
gjort
sandra säger:
do it!
Sälen säger:
gört e göjort
 SANDRA  säger:
sandra ska vi koll in balkongen??
sandra säger:
done and done
sandra säger:
kan vi göra
sandra säger:
brb
Sälen säger:
hmm.
sandra säger:
nu är jag och sandra också på balkongen
 SANDRA  säger:
den är fin
Sälen säger:
du kan va fin
sandra säger:
du är
Sälen säger:
hihi tack
 SANDRA  säger:
jag är fin!!
sandra säger:
jag är finast i så fall
Sälen säger:
ja me stjärnstopp!
Sälen säger:
haha
sandra säger:
ååhh nej inte stjärnstopp
 SANDRA  säger:
attans
Sälen säger:
haha
 SANDRA  säger:
nedrans bananer
Sälen säger:
jajjemensanminsansåatt
sandra säger:
ja jävlar i min låda
Sälen säger:
mo då
sandra säger:
molå
sandra säger:
haha
Sälen säger:
hahahaha
Sälen säger:
samma!
 SANDRA  säger:
molli molli moll
sandra säger:
åååhh austin powers
Sälen säger:
haha
 SANDRA  säger:
dvärg dvärg dvärg
sandra säger:
va?
sandra säger:
du kan va en dvärg
Sälen säger:
nu ska jag kurrera mig... natti natt
sandra säger:
gört natti
Lilla Jag säger:
jag e inte en dvärg
 SANDRA  säger:
nä inte du
sandra säger:
sandra
Lilla Jag säger:
jag har ju växt!
sandra säger:
jätte mkt
Carolina säger:
Jag e rökt
Lilla Jag säger:
mätte mig på barnavdelning i berlin. 155 cm 
 SANDRA  säger:
hihihi
sandra säger:
oj då
sandra säger:
inte illa
 SANDRA  säger:
dags å kissa
 
  Sälen har lämnat konversationen.
 
Lilla Jag säger:
tyckte jag kännde mig längre
sandra säger:
förstår det
sandra säger:
hur lång va du innan?
Lilla Jag säger:
bye alla, nu ska jag fixa lite grejer o sen sova
Lilla Jag säger:
154,5 cm 
sandra säger:
ojojojoj en halv cm inte illa! natti natt


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja fan vad vi är sjuka. Men roligt hade vi i alla fall!! Men hallå, vad mycke du la upp!!

Min lilla mongo =)

Postat av: sandra

härre gud! ja det kommer ju bli spännande läsning för de som inte var inblandade... precis sopslut hela högen! men skoj va det. Kram

2008-06-24 @ 01:26:08
URL: http://blondi.blogg.se/
Postat av: J

Jag är mållös.

2008-06-24 @ 12:27:21
URL: http://kreftans.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback