Ok...

...jag var dålig på att skriva igår, men det var bara för att det inte hände särskilt mkt igår.....var hemma hela dagen och hade det lugnt och skönt. Men ca kl 21 kom Sandra hit o härja och ville till Rockis....o det e klart manställer upp ;) Therese följde med och så mötte Tessan upp oss lite senare där. Det var rockkaraoke där.....jag kan säga att jag har sällan hört så många söndersjugna låtar på en och samma gång. det va en trevlig kväll...skratta fick man ju göra :)

I dag var det dags att gå upp strax innan sju för att ta mig till tandis...igen. Vilket så här i efterhand känns helt onödigt, eftersom när jag kom dit så sa de att de inte skulle göra någonting så jag kunde åka hem igen. Ja det var ju i och för sig skönt att inget behövdes göras.....men det känns ju grymt onödigt att ha gått upp så här tidigt.

Puss

Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback