Skön dag...

..fast det vardagen efter midsommarfirandet. Va hemma ända till 17 och bara njöt av att ta det lugnt. Gick upp ganska tidigt ändå...eller ja...10 i alla fall. Satt vid datorn tittade på slappa, dåliga program på tv och gjorde pizza. När kl blev 17 var det dags för tjejerna att åka till Heron. Alla var med utom Beckis, synd... På Heron tittade vi på filmen Sex and the city. Helt klart sevärd, men serien är bättre. Den här var inte lika lättsam utan lite sorglig ibland.....i alla fall tyckte jag det, men jag e ju lite blödig....så jag fick torka lite tårar då och då...ja,ja, thats me liksom :)

Nu har jag precis kommit hem efter en kväll på Lotsen. Det var jag, Sandra, Blondi och Therese som gick dit men sen träffade vi en massa andra där. Det var en trevlig kväll :) Helt lagom och så fick jag ju dansa av mig lite...

Hoppas ni har haft en lika bra dag/kväll som jag. Puss

Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback