Slappardag

Har haft en sååååå lugn och skön dag, har mest pysslat lite hemma. Har i och för sig inte fått jättemassor gjort men ändå. Jobbigt att göra nåt i den här värmen som var idag. På kvällen kom Lina och Sven hit och grillade. Det var mysigt....tyvärr överlät jag grillmästartiteln till Sven......och det skulle jag inte gjort. Det har aldrig tagit så lång tid att grilla lite korv och grönsaker....men, men altid lär man sig nåt så nästa gång e det bättre jag tar tillbaka titeln  :)

På kvällen var det äntligen dags att få träffa Sandra igen. vi plus Jenny och Blondi satt och snackade en stund på hamnmagasinet....det var ett lingon med i bilden....och så var det nåt om någon lime oxå....

Puss

Kommentarer
Postat av: J

Skandal att svempa inte kan bbqa ju. Skandal!


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback