Stackars...

...lilla mig. Jag har ont i huvudet och har legat däckad på soffan i typ 5 timmar....sovit som en stock, men ändå har inte huvudvärken gått över...suck

Det var i alla fall en mysig dag på Kolmården med Mia, Irene och Elin. Vi strosade runt i massor av timmar o tittade på djuren, tyvärr hann vi inte med Safariparken och tyvärr blev det inte jätteroliga bilder eftersom jag har en skitkamera...

Egentligen borde jag väl skriva något kul här på bloggen eftersom det var ett tag sen jag gjorde det, men jag tycker för synd om mig själv just nu....så jag orkar inte...Däremot får ni lite viktig info som jag lärt mig idag...

Noshörningens horn är sammanväxt hår.

En människas hjärna väger ca 1,4 kg.

En elefant skiter 100kg om dagen.

Om en ekorre fryser så sveper den svansen om sig.

Om en lama blir irriterad spottar den halvsmält mat (...och jag som bara trodde det va spott)

En zebra väger ca 250kg och om jag och mina vänner ska lyfta en sån (...vilket vi säkert kommer göra någon gång i framtiden) så måste vi vara 3 stycken.



Puss



Ungefär så här trött känner jag mig nu...


Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Va kul att ni hade en bra dag.

Så avis!

Får försöka fjäska med mannen så vi kan åka dt i år igen.

Ha en bra dag.

Kram

Postat av: J

Fan nu vart man ju helt pepp på att åka dig =P älskar sånt, tvingar alltid me polarna till skansen haha



Äh vi är inte så knussliga, mor å bror drar te island på onsdag så lika bra att fåre överstökat =)

2008-06-23 @ 11:27:37
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hoppas det blir bättre, jag saknar dig!Kramis

2008-06-23 @ 13:30:20

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback