Dagen idag

Snörvel, prosit o host.... det e lite synd om mig ska ni veta. Förkylningen har tagit ett grepp om mig och jag försöker göra allt i min makt för att mota bort den. I min krigsföring mot förkylningen använder jag mig av Kan Jang, c-vitaminer, massor med vitlök och te....hoppas det funkar...

Sitter med ansökningar idag...det e lite tugnt, synd att man inte e grymt nöjd med allt man gör, då skulle det inte vara nåt svårt alls att välja ut arbetsprover.... Ska på intervju den 17:e...som informatör under några månader, tror det kan va riktigt skoj. Håll tummarna då :)

Idag ska jag få umgås med Astrid :) Helt själv faktiskt , ska vara barnvakt åt henne för första gången.....ska bli såååååå mysigt. Undrar vad vi ska hitta på...en promenad till stan kanske, om hon inte  e allt för förkyld för hon e tyvärr oxå lite snorig. Vi får se vad det blir. Vad ska ni göra idag då?

Kram

image1172

Världens sötaste Astrid!!!


Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback