Ibland går det upp och ibland går det ner...

...och aldrig kan man riktigt förutse vilket som ligger närmast. Nåt jag har lärt mig det senaste året är att bara ta dagen som den kommer. Man vet ju ändå inte vad som händer förrän det händer, men nog känns det upp och ner ibland...tro mig...det gör det ;)

Idag har det hänt en hel del faktiskt, bara bra saker!!! Jag fick jobbet, så jag ska arbeta som informatör åt NTF i sex veckor, det vill säga att jag ska informera femteklassare om trafiksäkerhet...ska bli kul att få komma in i ett klassrum och jobba igen...även om det bara gäller korta 40 min per klass. Visst det är ju inte drömjobbet kanske, men jag får ju träna på att presentera och göra presentationer....och sen kommer säker mitt drömjobb att ploppa upp efter de sex veckorna....dvs på en reklambyrå där jag får formge och illustrera :)

Det andra roliga som hände idag är att vi tjejer har preliminärbokat en resa...weeeiiii.....så förhoppningsvis/antagligen blir det en resa till Bali drygt 2 veckor i november....har en känsla av att det är paradiset...längtar, längtar, längtar....

image1203

Förutom de tidigare två lite större sakerna som hände idag, så var brudsen och åt lunch på Kumlins...fast inte Elin tyvärr för hon hade jobbat natt. Sen var jag och Beckis och sola en sväng på kvällen. Dessutom har jag varit duktig och tvättat idag (hade inga strumpor kvar så jag kände att det va dags)

image1204

Som sagt en riktigt bra dag idag....och för att fira denna dag så har jag myst i soffan med ett glas rött. Det va gott :)

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh, grattis till jobbet!

Postat av: Lotta

Grattis till jobbet kul!! Lyssna på en tjej förra året på Brandkärr passar dig jätte bra räkna med många frågor
frå unngarna :) Kramiz

2008-03-26 @ 10:59:14
Postat av: Agnieszka

Roligt att åka till Bali! Jag och en kompis ska dra till Rom i en vecka i slutet av Maj början på juni! Ska bli så himla trevligt!
kramar

2008-03-27 @ 17:42:30
URL: http://www.agnieszka.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback