seg sista dag på påsken

Känner mig sååååå trött och dessutom så har det kommit en massa äcklig snö!!! Va det inte vår vi skulle ha nu?!?!? Har blivit riktigt usel på att blogga...har inte haft så mkt att skriva om känns det som. Men jag har ändå hunnit gjort en hel del.

I onsdags så var jag en sväng med Lina och Sven på puben, satt o snacka och tog nån öl. I fredags var det dags för middag hema hos mamma. Det va riktigt god mat och jag fick faktiskt lite påskgodis oxå...fredagskvällen blev annars väldigt lugn eftersom jag tänkte att det var bättre att ladda inför lördagen.

På lördagen blev det en sväng på stan med Anna och Johan. Sen på kvällen käkade jag o Anna lite Tacos innan vi gick över till Blondi där det var förfest. Sandra, Simon och Therese var där oxå. Sedan drog vi oss ut till Birgers där vi fick stå i kö ett bra tag i den bitande kylan innan vi väl kom in. Igår gjorde jag inte många knop alls...tittade typ på tv hela dagen. Idag var jag och Sandra en snabbis på stan och fixade lite födelsedagspresenter....ALLA fyller ju nu känns det som. Sen var jag, Sandra, Emil och Irene hos Mia och Anders och fikade. Vad som händer mer idag vet jag inte än....time will tell...

Stort Grattis tiill Elin och Emil som fyller idag!!! Hipp hipp hurra hurra hurra!!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej, vill du få godis hemskickat, gratis?
Klicka här: http://www.gratisgodis.se/?r=226488

GLAD PÅSK!

Postat av: Lotta

Snö visst är det ljuvligt längtar så in i helevete (särskrivning eller skitsamma ) efter VÅR o SOL!!!!!!!!!!!! kram

2008-03-25 @ 11:01:36

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback