Åh vad roligt...

...jag har haft i helgen :) Det började i fredags med utgång med Blondi. Vi började på Lotsen och avslutade på Birgers...en riktig kanonkväll!



Igår var det dags för fest i Enskede. Empa hade sin 25-års fest. Det va verkligen kul o träffa henne, Oskar och Clara igen. Det va Sven och jag som åkte upp. Vi gick aldrig ut utan stannade i lägenheten och körde diverse lekar och skrattade så man grät. Var en hel del folk :)



Innan vi åkte hem idag tog vi en promenad. Det va verkligen jättemysigt område de bodde i och deras lägenhet va superfin :)



När vi åkte hem hämtade vi upp Katta och Therese i Salem och fick höra allt skvaller om deras helg i Stockholm...hihihi det va kul... När vi kom tillbaka till Nyköping bestämde vi oss för att grilla hemma hos mig. Lina och Emil slöt upp oxå. Så nu har jag nyss kommit in från en mysig eftermiddag med grill på gården.



Har verkligen haft en grym helg. Hoppas ni oxå har haft det. Puss

Kommentarer
Postat av: J

Haha så piloten funkar fortfarande alltså? =D Sköna bilder ju, inte så många på di men vfn sånt får man väl förlåta =)

Min helg har vart relativt händelselös, men slapp.. känns inte som att dagar å helger spelar så stor roll längre när man inte knegar.. varje dag är lördag ;) Puss

Postat av: J

Jag lovar =)

Segt, är ju ändå de bilderna man vill se =/ skandal.. haha.. imorrn är du officiellt arbetslös darling, grattis! =D Jag ska dricka öl i en park jag, kmr bli fint som snus!

2008-05-25 @ 18:50:01
Postat av: J

Du är alltid välkommen =) Javisst adda loss!

2008-05-25 @ 18:57:25
Postat av: Anonym

Hej! Våran helg har varit otroligt lugn... däremot började inte denna vecka lika roligt då Nova har spytt hela förmidadgen...
Så idag få Magnus komma hem tidigare från jobbet då jag sak på VUL på em och Nova igentligen skulle vara på dagis då....
kramar

2008-05-26 @ 09:19:46
Postat av: J

Fundera påt, vart en jäla massa härj över det här =/ trots att man skriver som en ointressant kratta haha =)

2008-05-27 @ 01:03:31
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Fredde Svensson

http://www.facebook.com/group.php?gid=23158040609

2008-05-27 @ 01:15:17
URL: http://farsan666.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback