Äntligen!!!

Det gick inte att blogga igår...höll på att flytta bloggen :( Men nu e jag tillbaks!!!

Igår var det full rulle hela dagen. Hade lovat syster yster att ta hand om barnen eftersom fritids va stängt....och jag säger aldrig nej till att få träffa mina bästa sötisar:) Dessutom fick jag Lovisa till att tvätta min bil....lite gammalt hederligt barnarbete e väl aldrig fel. Förutom det så blev det glass i hamnen. Bella slutade lite senare så när hon var klar grillade vi korv. Myspys....de är verkligen mosters små ögonstenar...




På kvällen var det dags för hamnmagasinet. Sandra-söt e i stan och då måste vi ju hitta på nåt skoj. God mat o dryck :)Det blev en riktigt kul kväll med väldigt många  P´n.... Vi blev kvar sist på hamnmaggen...så tillsist fick vi röra oss till nummerbaren. De på Hamnmagasinet frågade vad vi firade....Att det var måndag så klart :)



Nu ska jag nog ut i solen o sola lite...måste bättra på brännan tror jag. Puss

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag är hemma ett par timmar och är ledig ända till på måndag kan vi inte hitta på något kul någon dag. Puss

2008-05-27 @ 10:31:04
Postat av: Lilla jag

Bra att ni hade kul!

2008-05-27 @ 12:05:56
Postat av: J

Va ett jäkla tjat, men okej då =) Såg ju riktigt trevligt ut du.. men vi saknade dig i vitabergs jue... Pöss


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback