Fredag =)

I dag är sista dagen på säkerhetsveckan....sen ska jag bara jobba en dag till, torsdag nästa vecka. Känns lite konstigt att sluta nu när man kommit in i allt. Det har varit roligt...

Vet inte riktigt vad som händer ikväll...jag får se, men det är ju fredag så nåt skoj ska man väl hitta på. Det e på tiden att det händer nåt skoj i mitt liv nu, känns som allt bara rullat på i ett lungt lunk ett bra tag nu. På lördag ska jag Till Emelie i Stockholm hon har fyllt så då blir det fest:)

Vad ska ni göra i helgen?

Kram

Kommentarer
Postat av: J

Duktig å duktig, det blev sämst.. men huvudsaken är att de vart gjort =) En båtbild kan vi nog ta å styra upp ska du se..

Har du hittat nåt annat kneg eller ska du ha sommarlov som jag nu? Kul me sthlm då kanske vi ses i vimlet ;) Pöss


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback