Fröken duktig har bakat

image1386



Efter att jag kom hem från fikat med Malin så fick jag en släng av städmani, tyvärr räckte den bara så länge att jag hann ladda diskmaskinen....sen gick det över...puh...trodde nästan att jag fått en släng av nåt städvirus...

Men en rastlös själ som jag är satte jag istället igång med att baka bröd, mumsigt värre. Brödet avnjöts till ett glas apelsinjuice framför desperate houswifes. Medan jag bakade kom jag att tänka på råg (inte fan vet jag varför för brödet bakades på havregryn och vetemjöl...men i alla fall...) Och när jag tänkte på det så slog det mig att jag är tacksam över att jag har så mycket råg i ryggen som jag har, tillskillnad från vissa andra. Jag står för mina misstag, jag vet oftast vad jag vill och är aldrig rädd för att säga vad jag tycker...det är nästan så jag måste ge mig själv en "gu-va-du-e-bra-dunk" i ryggen. Tack mamma och pappa för att ni gjort mig sån :)

Sitter nu här och kommer på mig själv att längta efter sängen, kan nog bli en "tidig" kväll i kväll. Konstigt förresten hur man kan vakna en dag och känna att allt känns svart, men när man sitter i slutet av dagen så har den inte knappt varit grå....utan nästan helt vit :) Förstår ni mitt flum!?!? hihi det e inte alltid lätt att hänga med i mina allt förkonstiga, invecklade, skruvade tankegångar....men summan av kardemumman är att : Jag e fan en glad skit!!! :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Simon

Jag kör regnbågens färger till sommaren ;)

Postat av: Jennifer

Mumma vad duktig du är :) Kul att höra att du e glad och mår bra! :) Puss puss

2008-05-06 @ 23:01:54
Postat av: J

Nä jag hängde iaf inte me, kan va för att klockan e tidigt så jag läser detta sen igen =)

De sa inte mkt om tunisien faktiskt, å me dina lugnande ord känns det bättre ;) Sov gott, pöss

2008-05-07 @ 04:06:58
URL: http://kreftans.blogg.se
Postat av: Agnieszka

Mums vad gott brödet såg ut då=)

2008-05-07 @ 12:37:39
URL: http://agnieszka.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback