Frukost vid datorn

Nästan varje morgon sitter jag vid datorn och äter frukost....förut satt jag alltid vid tv´n och för ännu längre sen satt jag alltid o läste tidiningen. Kanske inte så intressant men ändå...

Hoppas det blir varmt idag, solen skiner i alla fall så det ser ganska hoppfullt ut. Har inte så mkt att skriva om så här på morgonen..hmmm... Hade himla svårt att gå och lägga mig igår, hade någon slags överenergi...den energin känner jag inte av just nu kan jag informera om...

Hoppas ni får en grymt bra dag.

Kram

Kommentarer
Postat av: Kitty

Jag äter också frukost vid datan...
Hoppas att du med får en bra dag! Kram Kitty

Postat av: J

Jag läser DI till frukost, moget va? =p

Haha nu har flickvänssuget försvunnit lite, lutar dessutom åt testosteronkväll ikväll med krigsfilm med grabbarna.. wiihoo =)

Här regnar det för övrigt. Hata sthlm =/ Puss

2008-05-20 @ 14:36:06
URL: http://kreftans.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback