Här sitter jag...

...inne på kontoret...fast det är soligt och jag har 10 minuter kvar på lunchen. Hur dum får jag va!?!?! De andra är ute på en skön promenad, men det jag tänker på är att jag måste blogga. Fruktansvärt beroendeframkallande det här...

Anyway...i eftermiddag så kommer några hem till mig. Vi ska vara ute på gården o bara njuta av solen...kanske att det blir lite mat oxå, eller det blir det väl antagligen. Vet inte riktigt vilka det blir än...men jag tror Katta, Theres och Irene i alla fall....fast blir det fler blir det bara mysigare :)

förstår inte varför jag varit så grymt trött den här veckan. Jag brukar ju alltid få massa energi när solen kommer fram...ja,ja.....bara bita ihop och orka på..

Kram:)

Kommentarer
Postat av: J

Snyggt, ska tanka =)

Haha jag vet, man har ju vart lite sne vissa dagar å härjat runt härinne mest hela tiden =) Hoppas ni fick en trevlig kväll! Pöss

Postat av: J

Tack darling, det var snällt =) Lika bra att sluta på topp! Har smalband så ja håller på å tankar extreme behavior nu, maria mena får jante ner.. men snart så =) Kramar

2008-05-08 @ 19:40:34
URL: http://kreftans.blogg.se
Postat av: J

Homecoming Queen, How Long och Get Stoned hamnar i spellistan =) Tackar ödmjukast!

2008-05-08 @ 21:42:27
URL: http://kreftans.blogg.se
Postat av: J

En vacker dag Carro, ska jag skriva lika bra som det fanskapet! Sov med stil... =) Puss

2008-05-08 @ 22:03:43
URL: http://kreftans.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback