Helvetesvecka...

...är vad jag har haft med en riktigt redig magsjuka plus rätt hög feber. Tänker inte gå in på närmare detaljer men det har varit hårt och jag har varit ynklig. Hade inte Irene kommit med mat till mig igår (Tack i massor Irene) så vet jag faktiskt inte hur jag hade mått idag. Tack mamma, pappa, syss o Lovisa o Bella oxå som var här med Loka o piggelin. Nu hoppas jag bara på att jag snabbt ska få igång orken så jag orkar stå i mer än nån minut och kan gå till köket utan att va helt slut....men det ska nog gå bra, det måste gå bra för imorgon e det jobbdags igen. Ska bli kul att få komma ut i verkligeheten igen efter en veckas isolering. Provade mig ut genom dörren idag och tog bilen ner på stan för att träffa Irene och Emil för lite lunch...ja det blev en Loka i alla fall...och lite mat :) Det va mysigt att se dem igen. Såg att det fått in lite nya kläder på Vero Moda...måste nog kika där så fort jag orkar. Kändes som jag hade varit borta hur länge som helst och blev insläppt i en helt ny värld och hade jättesvårt att koncentrera mig på allt. Skumt.

Jaha...jag har ju inte haft så mkt intryck den senaste veckan så har ju inte överdrivet mkt att skriva om. Satt (ja satt....framför spisen) just i köket och försökte fixa matlådan tills imorgon. Det är bara konstatera att jag kommer aldrig kunna göra lika bra pannkakor som mamma. De är knappt en enda som är hel....de är absolut inte runda...och en stor del av dem e dessutom brända...suck, men goda det är dom :)

Puss

Kommentarer
Postat av: J

Livet är hårt ibland, tur att du är hårdare ;)

Hahaa när man får bestående intryck av att sitta vid en spis, då ere fan illa =P men du verkar vara på bättringsvägen iaf, de skönt =) Puss

Postat av: J

Hahaa japp! =) Mina pannkakor blir precis lika ruttna förresten haha.. Du får flytta närmre då helt enkelt så kan vi börja dra filmkvällar ;) pöss

2008-05-18 @ 22:49:07
URL: http://kreftans.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback